Sunday, April 3, 2016

Error 401 : Introduction

2013

Gara gara nak kurus. Aku menubuhkan grup whatapp berdasarkan Diet Atkin. Akan tetapi.... Error 404 terjadi sehingga lah tahun yang ke-3.

Misi untuk kurus dibawa dari tahun ke tahun sehinggalah sekarang dan yes. Masih lagi terus mencuba untuk KURUS!

Beach ! Kau ambil masa bertahun tahun untuk gemuk. So, kurus pun ambil masa bertahun la yedak? (Psst! Ini alasan!)

Tapi jangan pandang rendah ketidak-bolehan untuk kurus aku. Sebab anak anak didik aku dalam grup itu susses dengan jayanya. Kahkah!

So, tah macam mana kemarin, maka tertubuh lah laman belog ini.

Motifnya simple je. Untuk conteng conteng aku dan si Cheng, partner sengal aku. Kami berdua akan update blog ini dari hari ke hari. Banyak tip diet, tip knowledge, tip travel dan macam macam lagi..

Pls make us famous! Kahkah !

Semoga berjaya untuk kurus kali tah keberapa pada tahun ke 3!

Current weight :

EL : 81.4KG (160cm)
Cheng : 61KG (157cm)

No comments:

Post a Comment